Valencia CF16 enero 2021

COMUNICAT OFICIAL: Canvi de seu del AD Alcorcón - Valencia CF

El partit dels setzens de final de la Copa del Rei entre el AD Alcorcón i el Valencia CF, previst per a aquest diumenge 17 de gener a les 18.00 hores, canvia la seua seu i no es disputarà finalment en l'estadi de Santo Domingo.

El partit manté la mateixa data i hora, però es trasllada a la Ciutat del Futbol de Las Rozas de Madrid, on aquest dissabte s'han disputat altres eliminatòries de la Copa del Rei.

L'RFEF ha accedit a la sol·licitud formulada per part del AD Alcorcón en la qual s'al·legava que el terreny de joc no està en condicions òptimes per a la disputa de la trobada i que, després de retirar-se la gran majoria de la neu, encara existeixen capes de gel que no es poden drenar ni retirar a causa de les baixes temperatures.