Valencia CF27 mayo 2020

COMUNICAT OFICIAL I CONTINUÏTAT D'ABONATS I OPCIONS DE COMPENSACIÓ / DEVOLUCIÓ ENTRADES PÚBLICO EN GENERAL

El Valencia CF manté la seua condició a tots els abonats fins a la campanya de renovació 2021/22 i ofereix diferents opcions de compensació pels partits a porta tancada de la temporada 2019/20

En un context difícil per a tots, el Valencia CF vol ajudar a mantindre, més que mai, un fort vincle de passió i confiança entre el club i la seua afició i, de manera molt especial, amb les seues més de 40.000 abonats. La considerable disminució d'ingressos de l'entitat i, sobretot, la incertesa per l'evolució del futbol en els pròxims mesos (és impossible saber quan i com podrem tornar a reunir-nos a Mestalla) fan més important si cap la unió amb els afeccionats més fidels, els abonats, que en nombrosos casos porten molts anys renovant la seua passada. Volem ajudar-nos mútuament perquè aqueix vincle del Sentiment siga més fort que mai.

Per tot això, el Valencia CF ha decidit mantindre durant la temporada 2020/21 la seua condició a tots els seus abonats actuals de manera gratuïta. Això suposa que en la següent campanya de renovació d'abonaments -possiblement per a la temporada 2021/22, a costa de les autoritats sanitàries- tots els abonats veuran conservada la seua antiguitat, l'elecció de seient, els descomptes acumulats en la 2019/20 per alta assistència i per l'ús del sistema de Seient Lliure.

A més d'aquesta mesura general, que reconeix el seu estatus d'afeccionats més fidels, el Valencia CF afegirà importants avantatges a aquells abonats que accepten ajudar a l'entitat en la complicada situació actual, com a manera de valorar el seu gran compromís.

Una d'estes avantatges, per als partits de la temporada 2020/21 en què Mestalla es puga obrir al públic, serà la prioritat en l'adquisició de les entrades (en el cas que siga possible, el Valencia CF llançarà un pack d'entrades per a diversos partits) amb un preu molt reduït respecte al del públic en general, ja que, davant la incertesa actual, el Valencia CF no tindrà la possibilitat d'oferir un abonament de tipus anual per a la campanya 2020/21.

Tots els abonats rebran en les pròximes dates una comunicació personalitzada per a accedir a una plataforma online (actualment en desenvolupament) en la qual indicar la seua elecció entre les tres opcions que el VCF posa a la seua disposició perquè el club i la seua afició se secunden i beneficien mútuament, en aquesta conjuntura inèdita i difícil per a tots:

Renunciar a la devolució de l'import de l'abonament corresponent als partits de LaLiga d'aquesta temporada no gaudits.

Avantatges per als abonats que trien l'opció 1: Fins que el VCF puga posar en marxa una campanya de renovació d'abonament de temporada, els qui trien aquesta opció tindran termini preferent i prioritat (en cas d'existir limitació d'aforament) sobre la resta d'abonats, amb un 50% de descompte respecte al preu per al públic en general en la compra de les entrades i/o packs de partits que el club puga posar a la venda al llarg de la 2020/21, en els terminis i condicions que les autoritats sanitàries indiquen, així com descomptes especials en botigues oficials.

Rebre la devolució en forma de descompte per a la següent campanya de renovació d'abonaments que serà superior a l'import corresponent als partits sense públic de la LaLiga 2019/20.

Avantatges per als abonats que trien l'opció 2: Fins que el VCF puga posar en marxa la pròxima campanya de renovació d'abonament de temporada, els qui trien aquesta opció tindran termini preferent i segona prioritat (en cas d'existir limitació d'aforament) sobre la resta d'abonats, amb un 50% de descompte respecte al preu per al públic en general en la compra de les entrades i/o packs de partits que el club puga posar a la venda al llarg de la 2020/21, en els terminis i condicions que les autoritats sanitàries indiquen, així com descomptes especials en botigues oficials.

Exigir el reembossament de l'import corresponent als partits de LaLiga 2019/20 que es disputen a porta tancada, en els terminis i procediments que el VCF habilitarà per a això i dels quals informarà pròximament.

Fins que el VCF puga posar en marxa la pròxima campanya de renovació d'abonament de temporada, els qui trien aquesta opció tindran un 10% de descompte respecte al preu al públic en general per a adquirir les entrades i/o packs de partits que el club puga posar a la venda al llarg de la 2020/21 (fins a disponibilitat), en els terminis i condicions que les autoritats sanitàries indiquen.

PER A MÉS INFORMACIÓ: CONSULTA ACÍ LES FAQS DE ABONOS.

Procés de devolució de les entrades adquirides per als partits de LaLiga a Mestalla

A causa de les circumstàncies actuals derivades del COVID-19 i seguint les directrius de les autoritats sanitàries, el Consell Superior d'Esports i LaLiga, en el cas que es reprenga la competició, els partits que falten per disputar de LaLiga 2019/20 es disputaran a porta tancada. Per això, el Valencia CF procedirà a la devolució de les entrades adquirides per a aquestes trobades.

Informació del procediment de devolució d'entrades comprades  dels partits de LaLiga que no s'han disputat a Mestalla:

A QUINS PARTITS AFECTA?

Valencia CF vs. Llevant UD

Valencia CF vs. CA Osasuna

Valencia CF vs. Athletic Club

Valencia CF vs. Reial Valladolid

Valencia CF vs. RCD Espanyol

REEMBOSSAMENT D'ENTRADES COMPRADES ONLINE:

A tots aquells que van comprar l'entrada a través de la web www.valenciacf.com, el Valencia CF procedirà a la devolució de l'import pel mateix mitjà de pagament amb el qual es va formalitzar la transacció sense que el comprador haja de realitzar cap gestió.

REEMBOSSAMENT D'ENTRADES COMPRADES DE MANERA PRESENCIAL EN TAQUILLES I MEGASTORE:

Pas 1. Demanar cita:

Del 28 de maig al 3 de juny, aquelles persones que van comprar entrades d'un dels partits de LaLiga que encara no s'han disputat a Mestalla han de trucar al telèfon 963937126 per a concertar una cita i procedir a la devolució.

L'horari d'atenció per a concertar cita és de dilluns a divendres: de 9 h a 14 hores i de 15 h a 18 hores.

Pas 2. Dates i lloc en les quals es procedirà a la devolució:

Es realitzaran del 4 al 12 de juny, havent d'acudir l'interessat en la data i hora concertades prèviament.

Només es procedirà al reembossament de l'entrada en les Taquilles de Mestalla, encara que en el seu moment la comprara en la Megastore.

Pas 3. Quina documentació han de presentar en les taquilles Mestalla?

Serà imprescindible presentar les entrades adquirides i el DNI.

Informació addicional a tindre en compte:

Per motius de seguretat, els preguem que tots aquells interessats han d'acudir el dia i l'hora fixada de la seua cita, mantenint en tot moment les distàncies de seguretat i higiene.

PER A MÉS INFORMACIÓ: CONSULTA ACÍ LES FAQS DE DEVOLUCIÓ D'ENTRADES.