Kiat Lim: "Esperem poder portar la Copa a València per a oferir-li-la a l'afició, se la mereixen"
Kiat Lim, fill del màxim accionista del Valencia CF, Peter Lim, ha compartit les seues emocions amb VCF Meida abans de viure "com un aficionat més" la gran final de Sevilla d'aquest dissabte en l'Estadi de La Cartuja.
Com viuràs la gran final de Sevilla?
Estem molt emocionats de estar ací en la final. És un gran partit i el disfrutarem com un aficionat més. Des del nostre lloc estarem animant a l'equip. Estem molt emocionats i esperem un bon resultat. Nosaltres som aficionats de l'equip, som aficionats del Valencia CF. Amb cada victòria ens posem molt felices i patim amb cada derrota com qualsevol altre aficionat. Per descomptat que somiem amb guanyar títols, i esperem que això es reflectisca hui en el resultat. Esperem portar-nos la Copa a València.
Què opines de l'ambient que es viu aquests dies previs a la final?
Crec que l'ambient a Sevilla és increïble. Vaig estar ahir en la catedral i he vist a bastants aficionats. Els ànims són molt positius, estaven cantat càntics, etc. Esperem poder portar la Copa a València per a oferir-li-la a l'afició, perquè se la mereixen.
Com viurà el teu pare, Peter Lim, la gran final?
Crec que ell està encara més entusiasmat que jo amb el partit. Encara que el meu pare no pot ser ací, espere ser ací més sovint en el futur per a representar-lo, però s'alça per a cada partit a les 3 o les 4 de la matinada hora de Singapur i veu cada partit. Sé que estarà veient el partit i estarà veient-lo a la mateixa hora que nosaltres.
Com d'important és guanyar aquesta final de la Copa el Rey?
És un objectiu comú. Volem la Copa i volem títols, però també el Club ha de (ser estable financerament) per a existir i guanyar trofeus. Els aficionats del Valencia CF són molt apassionats, i això el podem veure hui en l'ambient i en les carreteres. És una sensació increïble, l'apassionats que són els valencians. Rebut els seus missatges en xarxes socials. Al final, tots volem el millor per al Club. Com dic, tothom té dret a opinions diferents. No s'equivoquen, però tots tenim el mateix objectiu comú de fer que el club tinga èxit. Hem de romandre units i l'única cosa que volem és l'èxit del club, com tothom.
Esperem tornar a guanyar el títol en La Cartuja, al costat de l'afició, com una gran família. Guanye o perda l'equip, sempre serem ací per al Club, junts. Espere que tots disfruten del partit. Amunt Valencia CF!
Últimes notícies Ver todas
Últimes notícies Ver todas
L'INFORMATIU DEL VALENCIA CF - 15/06/26
15 junio 2026La Generalitat Valenciana realitza una visita institucional al Nou Mestalla per a conéixer de prop el projecte en matèria de seguretat i salut
Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d'Habitatge, Ocupació, Joventut i Igualtat: «Tenim moltes ganes que arribe este estadi en les dates previstes i amb totes les garanties de prevenció, serà l'estadi que mereixen els aficionats, la ciutat i esta Comunitat».
Guillot: “Jugar a l'Estadi Asteca de Ciutat de Mèxic va ser una experiència molt bonica en la que vaig marcar un gol”
La llegenda del Valencia CF va ser un dels protagonistes del torneig inaugural del mític camp de Ciutat de Mèxic en 1966
L'INFORMATIU DEL VALENCIA CF - 12/06/26
12 junio 2026El Valencia CF acosta el projecte Nou Mestalla a les empreses del Parc Tecnològic de Paterna
L'Experience Center va ser escenari d'una trobada amb companyies de l'ecosistema empresarial i tecnològic de Paterna
El Valencia CF i la seua estrena de l'Estadi Asteca de Ciutat de Mèxic
A la nit d'ahir, es va iniciar el Mundial de 2026 en este estadi mexicà en el que el conjunt valencianista va participar al torneig inaugural en 1966