L'energia positiva de Gayà i el VCF Inclusiu
Dissabte passat Mestalla va celebrar una nova victòria amb els seus, davant el CA Osasuna (1-0). José Luis Gayà, el capità, va tornar al verd després de la seua lesió i el va fer com a titular, disputant el partit complet.
El sentiment va envair a tots i, especialment, a Alejandro, Álvaro, Enzo, Javier, Manuel, Mateo i Rebeca, una representació del VCF Inclusiu que en dies previs al xoc va tindre una emotiva trobada amb Gayà en la Ciutat Esportiva VCF, carregat d'energia positiva.
“Totes les persones del València estem amb vosaltres”, amb aquest missatge i un selfie amb el capità tancava Rebeca, en nom de l'equip, el gran moment que havien viscut en l'estadi Antonio Puchades, acompanyats per Osvaldo Márquez, coordinador del VCF Inclusiu.
L'estadi va ser el marc d'una xarrada plagada de missatges positius i ADN VCF.
Gayà aconsellava a Rebeca, que estava recuperant-se d'una greu lesió de genoll: “El més important quan et lesiones és intentar tornar de la millor manera, no precipitar-te i gaudir del futbol, que al final és el que més ens agrada; les lesions són part del futbol i cal entendre-ho així”.
“Cal intentar, sobretot, ser exemple -puntualitzava *Gayà en explicar què significa ser capità-. El més important és predicar amb l'exemple, fer grup i estar units.”
Últimes notícies Ver todas
Últimes notícies Ver todas
Guillot: “Jugar a l'Estadi Asteca de Ciutat de Mèxic va ser una experiència molt bonica en la que vaig marcar un gol”
La llegenda del Valencia CF va ser un dels protagonistes del torneig inaugural del mític camp de Ciutat de Mèxic en 1966
L'INFORMATIU DEL VALENCIA CF - 12/06/26
12 junio 2026El Valencia CF acosta el projecte Nou Mestalla a les empreses del Parc Tecnològic de Paterna
L'Experience Center va ser escenari d'una trobada amb companyies de l'ecosistema empresarial i tecnològic de Paterna
El Valencia CF i la seua estrena de l'Estadi Asteca de Ciutat de Mèxic
A la nit d'ahir, es va iniciar el Mundial de 2026 en este estadi mexicà en el que el conjunt valencianista va participar al torneig inaugural en 1966